Týmová asistentka/asistent do advokátní kanceláře
Pro našeho klienta hledáme kandidátku či kandidáta na pozici asistent/ka právního týmu. Advokátní kancelář sídlí v centru Prahy, patří mezi významné advokátní kanceláře s dlouholetými zkušenostmi i z mezinárodního prostředí.
Nabízíme
- stabilní zázemí renomované advokátní kanceláře
- atraktivní finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
- moderní kancelářské prostory v centru Prahy
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv
- práci v mezinárodním týmu s využitím jazyků
- možnost dalšího jazykového vzdělávání
- HPP
Pracovní náplň
- administrativní podpora týmu právníků
- příprava a formátování dokumentů na pokročilé úrovni
- správa a administrace datových schránek včetně sledování lhůt a jejich evidence
- péče o návštěvy/klienty včetně koordinace dalších administrativních činností
Nástupní mzda
48 tis. hrubého měsíčně
Očekáváme od Vás
- středoškolské vzdělání s maturitou
- předchozí praxe v advokacii/poradenských službách minimálně 3 roky
- časovou flexibilitu – 2 dny v týdnu pracovní doba do 19h
- pokročilou znalost práce na PC – MS Office – zejména Word, Outlook
- znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, velmi dobrou znalost anglického jazyka
(znalost německého jazyka výhodou, ale není podmínkou) - příjemné vystupování, profesionalitu, týmového ducha, pečlivost a zodpovědnost
Datum možného nástupu
ASAP
V případě zájmu vyplňte formulář níže nebo zašlete Vaše CV na info@simplestep.cz. Do předmětu zprávy v emailu prosím uvádějte „Asistent/ka“.
Více informací na telefonním čísle 736 620 377 (Adam Všetíček, HR Manager).
Až k nám dorazí Váš životopis, kontaktuje Vás náš konzultant a vysvětlí další postup. Pokud budete splňovat požadavky našeho klienta, budete pozváni na pohovor, kde Vám bude daná kancelář představena a až po Vašem souhlasu budete u klienta představeni.